Să ne protejăm, zic 😁😁😁

Să îmi fie cu iertare dacă v-am trimis cu gândul în altă er… 🤭,pardon, direcție.😁

Este, din nou, un articol scris pentru Spring SuperBlog 2024.

Sponsorul probei vinde echipamente de protecție :botoși, halate de unică folosință și multe altele.

Se numesc Medicale Shop.

Toți am ajuns, din păcate, minim o dată la un spital, pentru consult, internare sau în vizită la o rudă sau prieten.

O să vă povestesc de ultima mea vizită la spital. Vizită, nu internare…

Era iunie 2023. Cald. Foarte cald.

Prietenul pe care îl vizitam era internat la secția Terapie Intensivă, într – un spital aflat undeva în sectorul 2.

Avea cancer de plămâni. 😔😔😔

La întrarea pe secție, o doamnă, asistentă medicală, împărțea aparținătorilor halate de unică folosință, botoși, mănuși, și ne ruga să ne punem măști.

După ce m-am echipat complet, lucru care m-a făcut să mă simt un pic cadru medical☺️, am avut voie să intru în salon.

Prietenul meu era singurul conștient.

Era plin de tuburi, fire, mască de oxigen.

Nu mâncase de 3 zile. Nu mai putea să înghită.

L-am liniștit, spunându-i că este hrănit prin perfuzii.

Mi-a spus că are dureri foarte mari.

I-am spus că o să vorbesc cu medicul să îi mărească doza de calmante.

Vorbitul il obosea, nu aveam cu ce să îl ajut, așa că după ce l-am lăsat să mă mângâie pe spate (aveam halatul, deci era protejat!) și după ce i-am masat (aveam mănuși!!) , la cerere, puțin oasele că mușchii se topiseră, 😔😔😔, am plecat.

M- am oprit, din nou, în holul de la intrare.

Îmi era foarte cald cu tot echipamentul pe mine.

Am uitat să vă zic. Și bonetă aveam…

Am așteptat, împreună cu ceilalți aparținători, venirea medicului de gardă, pentru informații despre pacienți.

Am aflat de la domnul doctor, că prietenul meu primea doza maximă de morfină.

Că avea nevoie de o traheostomie, dar având în vedere starea lui, nu recomandă. 😔😔😔

Am revenit la acel spital, după 3 zile.

Să le duc celor de la pompe funebre ultimele lui haine. 😔😔😔

Dumnezeu să te ierte, și să te odihnească în pace, prietene!!! 💔🙏💔😔

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started