Grea meserie, băieți…

Este cazul să scriu și despre ei, cei trei băieți care m-au trezit vinerea trecută.

Erau aleși pe baza de înălțime, și forță, cred.

Cu măștile alea pe față, puteam jura că sunt tripleți.

Mișto corpuri băieți, mișto… O plăcere să se trezească lumea cu voi lângă pat.

În primele secunde, mă așteptam să înceapă muzica și voi să vă smulgeți hainele de pe voi😁

Chiar mă uitam la pantaloni voștri dacă au capse laterale.

N-aveau, asta e. Vise, maică, vise… 😂😂😂

Am observat că în primele momente, până au așezat “interPlopu” pe scaun încătușat, tremurau.

Evident că nu de frică, nici de frig, ci de stres, din cauza faptului că pot interveni oricând agresivități fizice.

Că așa erau obișnuiți, să fie agresați, prin casele prin care umblă.

Când au văzut ca la noi nu ii atacă nimeni, s-au mai liniștit.

Eu sincer, i-aș fi servit și cu o cafea, da’ n-aveam și nici ei nu puteau bea cu cagula aia…

În rest, băieții cuminți.

Făceau ce le spuneau donșoara și colegul ei.

Cel care era lângă masă s-a apucat să arunce obiectele posibil vătămătoare, când m-am apropiat eu. Adică ăsta ⬇️⬇️⬇️:

Și un cuțit care mai mult rupea, decât tăia…

Îmi venea să îi zic :”Doamne ferește mămică, da pân ce case umbli, mă baiatule?!?”, dar era clar.

Eu personal nu prea văd de ce dreaqu s-ar apuca cineva să încerce să atace un mascat.

În primul rând pentru că sunt foarte bine pregătiți, și în al doilea rând sunt minim 3.

Dar sunt convinsă că există infractori, de-ăia adevărați, 😁care încearcă, din disperare să scape.

Mă băieți, voi nu v-ați simțit inutili în dimineața aia?!?

Pe bune, pe interPlopu ăsta îl aresta și un copil de 16 ani…

Sau donșoara singură… 😊😊😊

Sunt convinsă că v-a trecut prin cap, măcar o secundă, ” Ia uite pentru cine ne-am agitat noi atât!!! !”. 😊😊

Dar, na, dacă astea sunt ordinele…

De aia zic, grea meserie băieți, grea meserie…

Dacă vă mai solicită donșoara, și vă dă numele interPlopului pe care l-ați încătușat în prezența mea, faceți așa.

Spune-ți i : “Donșoară, mergeți dumneavoastră înainte, că venim și noi mai încolo, să îl transportăm. Lăsați – ne să ne bem cafeaua, că ăla nici cafea n-are!”

Nu e ordin, nu mi-aș permite… E doar o rugăminte, sau un sfat, cum vreți voi. 🤗🤗🤗

Aveți grija de voi, nu toți sunt cuminți ca noi…

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started