Clown , euu? Nuuu…

Văd că vă înmulțiți, voi cei care mă citiți.

Bine ați venit în viața mea. Vă rog, lăsați – vă grijile și problemele la ușă, și aveți grijă unde călcați. Sunt multe sentimente pe aici...

Și, trebuie să înțelegeți, că blogul ăsta nu e doar cu articole amuzante.

Blogul ăsta sunt eu, un OM la fel ca voi, cu zile însorite, dar și cu nori, tunete, fulgere.

Din acest motiv există categoria Funny Bunny pentru cei care vor doar să râdă sau măcar să zâmbească, și categoria Bitter Sweet unde treaba este serioasă ...

De obicei , sub titlul articolului veți găsi categoria.

Și puteți decide ,dacă vreți sau nu să citiți..

Eu nu sunt un clown. Decât când vreau eu...

FOARTE IMPORTANT. Articolele din Funny Bunny nu se citesc cu gura plină… Se citesc cu gura căscată 🤣🤣🤣🤣

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started