Haideți la plimbare 😊

Unde?

Păi, de exemplu în Turcia.

Neapărat cu mașina. Ca să vă puteți opri, pentru că aveți motive oriunde în aceasta țară.

Eu am o legătură ombilicală cu Turcia.

Exact, tatăl fiului meu este cetățean turc.

Dar să lăsam turcii în Ramadan-ul lor, care este o sărbătoare importantă a musulmanilor și tocmai a început, și să vorbim despre Turcia turistică.

Eu personal, vorbesc la nivel minim limba turcă.

Exista o soluție și pentru cei care nu o vorbesc.

Un traducător instant sau un translator texte de la:

https://vasco-electronics.ro/

Vă sunt necesare deoarece în Turcia nu se vorbește limba engleză.

Foarte puțin în hoteluri și puțin spre deloc, pe stradă.

Voi de ce credeți că am învățat eu turca?

Exact, de nevoie… 😊😊😊

Știu și unde să vă trimit exact.

În Akhisar, Manisa.

E un oraș în apropierea Izmirului.

În Izmir, puteți vizita piața Konak și Turnul cu Ceas.

De Izmir ați mai auzit cu siguranță…

Ei bine, despre Akhisar nu știți, deci e momentul să aflați.

În acest oraș cultura de bază sunt măslini.

Deci puteți cumpăra o gamă largă și delicioasă de măsline, la preț de producător.

Și tot în Akhisar se afla muzeul arheologic Thyateira Hill Tombs.

Nu vă dau detalii. E extrem de interesant.

Aaa, și ieftin. Și la 80 de kilometri de Izmir.

Orașul e situat pe dealuri. Bate vântul destul de puternic în orice anotimp, așa că îmbrăcați-vă corespunzător. 😊

La 170 de km distanță se află Casa Fecioarei Maria.

Este socotită , conform tradiției locului, drept locul în care Fecioara Maria și-a petrecut ultimii ani ai vieții pământești.

Deci, ne-am înțeles?

Facem plinul la mașină (din Bulgaria 😁😁😁) luăm neapărat, translatoarele Vasco în geantă și drum bun!

Acest articol este scris pentru Spring SuperBlog 2024!!!!
.

One response to “Haideți la plimbare 😊”

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started