IIote mamăă, vin mascații… 😂😂😂

https://ompentruoameni.wordpress.com/2024/04/27/iote-mamaa-vin-mascatii-%f0%9f%98%82%f0%9f%98%82%f0%9f%98%82/

Așa, unde rămăseserăm?!?

A, da, în fosta mea locuință, cu 3 mascați, 2 polițiști și un “membru al unei organizații criminale”.

😂😂😂😂 + eu care nu aparțin niciuneia dintre ele.

Eu sunt eu, altceva și altcineva, și vizitatorii mei nepoftiți o să afle…🤭

Să revenim pe imașul nostru. 😁😁

Domnișoara cu pantaloni crem, nu știu dacă aceeași de data trecută, treaba ei, se urcase pe canapea să verifice deasupra dulapului.

A verificat până mi-a răsturnat cutia cu tuburi pentru țigări.

I-am explicat ce sunt și pentru ce le folosesc. Să îmi fac țigări. Din tutun. Pe care îl iau din trabucuri. Pe care le cumpăr. Pentru ca e mai ieftin.

Prietenul meu întreabă dacă poate fuma.

I se răspunde că va fuma în curte.

Îi întreb dacă va primi mâncare.

Domnișoara îmi răspunde că la dânșii nu e hotel (?!?), că au doar apă… Nu mâncare.

Eu știu că la restaurant se mănâncă, la hotel se culcă…

De aia tot insist să numesc prezența feminină epoletizată, domnișoară.

Am avut imensa oroare, pardon onoare 😁 să o întâlnesc, și să conversez cu dânsa de două ori.

E fată bună, meseria a stricat-o.

E clar “femeie de carieră”.

Din păcate, s-a adaptat prea bine mediului în care arestează.

Între Academia de Politie și prezent, a pierdut pronumele de politețe, ideea de nevinovat până la proba contrarie, ideea că nu toți oamenii sunt violenți sau agresivi…

Fizic, e femeie. Dacă deschide gura nu mai e. E interlop cu sânii și legitimație. Nu știu ce bărbat ș-ar dori-o lângă el ziua… 😁😁😁

În fine, se hotărăsc să plece.

Îi pun țigările și bricheta în buzunar prietenului meu, mi se comunica adresa la care îl voi găsi, și pleacă cu el.

După maxim 2 ore propietara vine la ușă să îmi comunice că s-ar bucura dacă aș putea să las pe altcineva să ocupe spațiul respectiv, deoarece ultimii mei “musafiri” nu sunt pe lista dânsei de toleranță.

Am înțeles – o perfect.

Nici pe a mea nu sunt… 😁😁😁

De aceea… VA URMA… 😏

P. S. Mulțumesc pentru vizita. Promit să o returnez. La fel, nechemată, neanuntată. Evident nu la 6 dimineața. Eu am 7 ani de

acasă. Vă las să vă beți și cafeaua…

P. P. S. Și fără mascați. Prietenii mei nu au nevoie să își ascundă fața…

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started