Iote mamăă, vin mascații… 😂😂😂

Vinerea trecută.

Oră aproximativă 10. Dimineața.

Eu dormeam, pentru că vreau și pentru că pot.

Bătăi insistente în ușă.

Deschide – ți!!!!! Poliția!!!

Sar din pat, nu de frică, de curiozitate și de mila pumnului celui care bătea 😁, și le deschid frumos ușa.

După schimbul normal de salutări, mi se cere un act de identitate.

Eu îi poftesc să intre, dar mă refuză.

Le dau buletinul și îl strig și pe prietenul meu, care încă nu se dezmeticisese din somn, să se identifice.

El are inspirata idee să îi întrebe cu ce ocazie pe la noi. 😁

Domnișoara în pantaloni crem ne răspunde. Căutau un turc.

Mda, nu e la noi. Succes, la revedere!

Ei pleacă noi ne vedem de ale noastre, cafea etc…

Joi. La 6 zile distanță.

Ora 6 dimineața.

Poliția! Jos, jos, jos! Culcat, culcat! Mâinile la spate!

Dap, aceeași locație, aceleași persoane, doar cu ceva în plus.

Trei bărbați cu cagule, cu lanterne îndreptate spre noi, și pistoale în acceași direcție.

I se adresau prietenului meu.

O să fac o paranteză ca să înțelegeți tabloul complet.

Camera în care avea loc “descinderea în forță” maxim 9 mp.

Efectiv, după ce au intrat toți cinci nu mai era loc pentru al 6 – Lea.

“Suspectul” care zăcea încătușat lângă pat, un “animal” de 2,10metri. Bine, fără 50 de centimetri… 😁😁😁

Au reușit să aprindă lumina.

Unul dintre jandarmi îi spune “suspectului” să se ridice.

Închipuiți-vă un om întins pe burtă, cu mâinile prinse la spate…

Cum dreaqu să te ridici din poziția aia singur?!??

I-am replicat că nu se poate ridica singur, și am schițat un gest să îl ajut.

L-au ajutat ei, și l-au așezat pe un scaun.

M-am ridicat și eu din pat, pentru că ne cereau buletinele.

De abia am reușit să trec printre ei, fără să calc pe nimeni pe bocanci, geanta cu buletinul meu fiind în partea opusă patului.

Jandarmul care adusese ranga și o altă unealtă pentru spart uși a plecat cu ele inutilizate la mașină, ușa mea fiind, ca la toți infractorii care se respectă, descuiată. 😁

Le am înmânat documentele de identitate, pe care le mai văzuseră și cu 6 zile înainte, că n – avem altele… 😁😁😁

Au început pseudo – percheziția.

Am deschis dulapul, au golit geanta mea, au deschis sertarele.

În geanta mea au găsit o sumă de bani și o armă albă.

Fabuloasa suma de 15 RON și briceagul folosit de fiica mea în excursii, și rămas la mine de când am fost în spital, pentru a desface borcane.

Nu tu droguri, nu tu arsenal, nu tu teancuri de bani.

Nici măcar documente importante n-au găsit.

De fapt le-a pierit cheful de cotrobăit din cauza unui inocent gândac negru de canal, care își dădea obștescul sfârșit lângă dulapul cu acte… 😂😂😂😂

Va urma…. 😁

Design a site like this with WordPress.com
Get started