“Duș de cabin” 🤦‍♀️

Prin 2007 eram mama unei copile de 3 ani și, soție de asiatic de un an.

Vecinii noștri bulgarii au la rândul lor vecini.

Urmașii lui Suleyman Magnificul.

Din acea țară am ales eu un bărbat să mă susțină, iubească și însoțească până la sfârșitul vieții, speram eu atunci.

Bineînțeles, că româna vorbită de el era, și din păcate încă este, relativă.

Expresia din titlu încă o folosește de exemplu. 😊

Tatăl meu încă era printre noi. Acum nu mai este, tatăl meu este cu Tatăl Nostru. 😔

Îl amuza extrem de tare orice conversație cu “ginerică turculică”.

😊

Inițial a încercat să îl învețe limba română.

Primele au fost “Ștefan cel Mare” și “Mihai Viteazu”.

Ce a rezultat din gura ne-europeanului?” Stefan cel Mari și Mikai Viteză”. 🤦‍♀️😂😂

Nu vreau să credeți ca nu știa deloc română.

Vă redau mai jos lista cuvintelor pe care le pronunță perfect:

Listă de cuvinte românești cu etimon turc:😂😂😂😂

Bacșiș
Basma
Bre
Belea
Burghiu
Buzdugan
Cafea
Caisă
Capac
Caraghios
Cașcaval
Cearceaf
Chef
Chibrit
Ciorap
Chioșc
Cântar
Ciufut
Ciorbă
Derbedeu
Dovleac
Dulap
Și multe altele…

Doar pe cele care nu sunt de proveniență turcă nu le poate pronunța corect.

Trebuie el neapărat să modifice minim o literă, să schimbe ordinea cuvintelor încât orice conversație cu el să fie o provocare lingvistică .

Așa că, tata a renunțat la rolul de profesor și a devenit spectator.

Într – o zi l-a întrebat pe tata dacă îi plac fructele. Omițând “r-ul” din fructe. 🤦‍♀️ 😂😂😂

Era weekend. Am mers cu el la tata.

Se făcuseră corcodușele și s-a dus să culeagă câteva.

L-am auzit din casă cum înjura în turcă și țipa în română “Mușcă, mușcă!!”.

Am ieșit cu tata să vedem ce a pățit.

Dansa printre urzici.😂😂😂

Tata a încercat să îi explice că a fost urzicat nu mușcat.

Dar el insista cu “Mușcă”.

Și tata i-a replicat că în cazul ăsta, câinele urzică… 😂😂😂

Și exemple de genul acesta am, din păcate, cu sutele.

Puțin mai devreme i-am trimis un mesaj.

Mai nou, vrea să învețe limba engleză.🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Fostul meu drag, dă click pe link-ul ăsta : https://vasco-electronics.ro/

Ai suficienți bani să îți achiziționezi un traducător instant.

Tu nu ai talent la învățat limbi străine.

Lasă translatorul vocal de la Vasco să te ajute să comunici cu vorbitorii de limba engleză. .

Pentru că, oamenii de afaceri nu au timp să se amuze de engleza ta.

Ei vor să înțeleagă ce spui.

Nu te mai, și nu ne mai chinui.

Vezi tu, de unde nu este, nici Allah nu cere.

Lasă engleza pentru alții .

Tu folosește ce zic eu.

You’ll thank me later! Or not, because you don’t have this habit…

Acest articol este scris cu zâmbetul pe buze, și citit la fel sper 😊, pentru Spring SuperBlog 2024!!!!

One response to ““Duș de cabin” 🤦‍♀️”

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started